sobota, 19 kwietnia 2014

Organizator do toaletki

Jestem dość w tyle z postami, niestety wytłumaczenie mam jedno - matura.
Dzisiaj przychodzę do was z pomysłem na szybką, tania i estetyczną organizacje kosmetyków.

Sprawcą całego tego zamieszania jest zwykłe plastikowe pudełko kupione na dziale kuchennym w ikea (6zł).
Z racji tego że moja toaletka to nic innego jak przerobione stare biurko na którym postawiłam lustro,
poszukiwałam czegoś co zmieściło by się do tej dolnej "szuflady", było wygodne, a wszytkie kosmetyki pod ręką. Wiedziałam dobrze że ikea mnie nie zawiedzie i tak też się stało.
Świetny pomysł dla wszystkich którzy szukają prostej alternatywy do przechowywania swoich "skarbów"



Jest bardzo lekkie i szybkie do wyczyszczenia wystarczy je wsadzić pod wodę i przemyć gąbką.








Jak widać jest również bardzo pojemne 



A wy jakie macie sposoby na przechowywanie kosmetyków ?
PRZYPOMINAM O ROZDANIU NA MOIM BLOGU KLIK


17 komentarzy:

  1. kupiłam takie samo kilka miesięcy temu , też do kosmetyków ;) i świetnie się sprawuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że nie mam na tyle kosmetyków aby potrzebować takiego organizatora. Zawsze się zastanawiam po co tyle tuszy, podkladow etc. Podklad mam jeden, konczy się - kupuję nowy, z tuszem podobnie. Ulubieniec stały etc. ale coz, zycie. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po to ze nie każdy tusz daje taki sam efekt, niektóre dają mocniejszy niektóry lżejszy, lubie miec mozliwosc wyobrażam i dostososowywac je do sytuacji, okazji, humoru ;) tak samo jest z podkładami sa rożne rozświetlające, matujące każdy z nich ma inne wykończenie. Nie zawsze mam ochotę miec mat na twarzy, a za to na imprezach sprawdza sie jak najlepiej ;) tez mam stałych ulubieńców i zawsze je kupuje. Lubie rownież testować nowosci, a jak cos mnie zaskoczy i akurat okaże sie milion razy lepsze niz poprzednik ?

      Usuń
  3. Ja też taki organizer planuję zakupić, ale dopiero wtedy, gdy zakupię sobie toaletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny organizator :)

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie pierdółki ;-) Ostatnio kupiłam sobie w Ikei organizery na sztućce do szuflady i sprawdzają się idealnie do moich kosmetyków :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moich kosmetyków bym chyba tutaj nie pomieściła, ale może pójdę tym tropem, bo też bym chciała coś na swoje cacka znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko kolorowka ktorej używam najcześciej, reszta jest schowana w szufladzie ;D

      Usuń
  7. Mi by się taki przydał! Chyba muszę się wybrać do ikea :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już nie mogę sie doczekać aż w lipcu zacznę sobie urządzać mieszkanko, toaletka obowiązkowa i taki organizer na pewno sobie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę, moze i ja sie kiedyś doczekam własnego koncika który bede mogła zagospodarować w swoim guście !

      Usuń
  9. gdybym tylko miała toaletkę to z pewnością obowiązkowy w niej byłby taki organizer:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja nie mam toaletka, mam biurko na którym postawiłam ogromne lustro i ustawiłam kosmetyki ;D

      Usuń
  10. jak ten organizer dokladnie sie nazywa bo w ikei maja takie szwedzkie nazwy szukam i nie moge go znalezc :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezły pomysł, u mnie wszystko leży w dużej kosmetyczce. Jedynie cienie do powiek mają bardziej stabilne miejsce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez tak kiedyś miałam ale musiałam nad tym w koncu zapanować ;)

      Usuń

Pamiętaj za każde miłe słowo pojawia się wielki uśmiech na mojej i twojej twarzy, a uśmiech to najpiękniejsza rzecz na świecie <3