środa, 2 kwietnia 2014

Sally Hansen nailgrowth Miracle - nail color

Dzisiaj chciałabym wam przedstawić kolejny "wynalazek" który miałam okazję przetestować, mowa tutaj o lakierze do paznokci Sally Hansen nailgrowth Miracle.(mój w odcieniu 165 Kiss of Pink) Postanowiłam wam o nim napisać ponieważ nie jest to zwykły lakier do paznokci. Formuła jaką stworzyła firma Sally Hansen ma nam zapewnić regenerację oraz odżywienie naszych paznokci, obiecuję również  wzrost  paznokcia o 30% uwaga w przeciągu 5 dni. 
Czyli krótko mówiąc odżywka i lakier do paznokci w jednym. 




Intensywność koloru.
Na etykietce jest napisane żeby pokryć paznokieć dwukrotną warstwa lakieru żeby uzyskać zupełne krycie.
Zgadzam się z tym w 100%. Już nawet jedna warstwa daje na paznokciu bardzo intensywny kolor.Na dodatek bardzo ładnie błyszczy.




Aplikacja 
Aplikacja jest bardzo przyjemna, lakier posiada bardzo duży płaski pędzelek z zaokrąglonym końcem. Formuła lakieru jest lekko żelowa, przy czym nie powstają żadne maziaje oraz zacieki.

Obietnice producenta
Owszem jest to zauważalne że paznokcie pokryte tym lakierem rosną szybciej, na początku myślałam że to taka podpucha, ale po kilkukrotnym użyciu, moje paznokcie urosły w znacznie szybszym tępię niż zwykle.Niestety odżywienia i regeneracji nie zauważyłam, ale na pewno im nie zaszkodził, nie wysuszył płytki ani nie przyczynił się do rozdwajania.





Podsumowując 
Jest to świetny lakier który nie szkodzi, pomaga oraz pięknie wygląda.Gdy tylko będę miała możliwość skuszę się na inne odcienie.Zapomniałam wspomnieć o tym że lakier utrzymuję się ok 3-4 dni.


Kluczyki od BMW w dłoni z racji takiej że miał być dzisiaj post na temat bocznego driftu (wtf?), ale niestety pewna osobą wymiękła!!!




2 komentarze:

  1. Muszę chyba na własnej skórze (paznokciach) się przekonać o tym cudownym wzroście paznokci.

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj za każde miłe słowo pojawia się wielki uśmiech na mojej i twojej twarzy, a uśmiech to najpiękniejsza rzecz na świecie <3