piątek, 11 kwietnia 2014

Ratunek dla dłoni

Moje dłonie pomimo mojego młodego wieku zdążyły już swoje przejść,praca na zmywaku,jako kelnerka oraz na sortowni w ciucholandzie, doprowadziły do tego że skóra z nich potrafi mi schodzić płatami. Mało który krem daje im ukojenie, próbowałam naprawdę dużo sposobów i dzisiaj przedstawię wam 5 złotych zasad które mi osobiście bardzo pomogły.

1. Systematyczne peelingi.
Na to mam swój mały sposób, raz w tygodniu przyrządzam sobie w miseczce mieszankę: cukier, oliwa z oliwek oraz kilka kropelek soku z cytryny. Całość nakładam na dłonie i robię sobie masaż ok 5 minut,  nakładam rękawiczki i z takim specyfikiem kładę się spać. Rano wszytko zmywam a moje dłonie są gładkie i porządnie nawilżone. Cytryna w tym peelingu ma za zadanie rozjaśnić nam przebarwienia.

2. Nawilżanie.
Wypróbowałam chyba każdy dostępny krem do rąk w drogerii, bardzo dobrze sprawdziła sie tutaj firma Neutrogena ale nie tak dobrze jak krem z L'occitane z masłem Shea. Jest idealny pod każdym względem, nie zostawiała tłustej powieki, bardzo szybko się wchłania i daje efekt 3 krotonie lepszy niż tradycyjny krem do rąk, używanie go to sama przyjemność. Jedynym minusem jest cena (ok100zł). Krem noszę praktycznie wszędzie ze sobą, używam go również na noc - nakładam grubą warstwę i kładę sie spać


3. Zwróć uwagę na mydło
Tak tak, jak dobrze wiemy mydło wysusza, ja po długim poszukiwaniach znalazłam w końcu takie które nie szkodzi moim dłoniom  czyli stare tradycyjne mydło Biały Jeleń.


4. Rękawiczki
Pomimo tego że stosowanie rękawiczek zimą jest obowiązkowe żeby ochronić je przed zimnem, powinniśmy stosować je również na co dzień (oczywiście rękawiczki gumowe sprawdzą się tutaj najlepiej,te które nie posiadają w środku talku) wykonując rożne prace domowe nie powinniśmy o nich zapominać- obieranie ziemniaczków, zmywanie naczyń, mycie okien. Nawet gdy korzystamy z siłowni powinniśmy zaopatrzyć sie w takie specjalnie do tego przeznaczone, ponieważ cały czas ocieramy dłońmi o różne przedmioty.

5.Domowe SPA
Raz na jakiś czas powinniśmy się zrelaksować i dać odpocząć naszemu ciału.
I tutaj przechodzimy do mojego ostatniego odkrycia czyli Szafirowy peeling+ regenerująca maska-serum do rąk. Zakochałam się w tym produkcie od pierwszego powąchania! Jego zapach przypomina szarlotkę, jest tak słodki że ma się ochotę go zjeść(piękny zapach to również relaks dla naszych zmysłów).
Efekt nawilżonych dłoni bez używania kremu utrzymał się przez dwa dni. Jedynym i wielkim minusem jest parafina znajdująca się w masce, pomimo tego, ja jestem bardzo zadowolona i polecam serdecznie.








Zapraszam do śledzenia mnie na FAN PAGE oraz Instagramie @convincedd

19 komentarzy:

  1. O rekawiczce do masek slyszalam, ale nie moglabym polozyc sie zbpeelingiem na noc! Perfecte widzialam bedac przed momentem w Rossku. O tyle, ze ja kupilam do pedicure SOS bodajze. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. To stary sposob mojej babci, czego sie nie robi dla pięknych dłoni ;) równie dobrze możesz nałożyć go an pol h i zmyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam Ci jeszcze nakładanie bawełnianych rękawiczek na dłonie kiedy nałożysz grubszą warstwę kremu. Nie zawsze mi się chce, ale widzę, że tak krem lepiej działa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzoooo przydatny post ! Mam ten sam problem, może nie schodzi mi skóra płatami aczkolwiek czuję, że jest wysuszona. To chyba przez moją obsesję mycia rąk 100 razy dziennie. Kremy z L'occitane fenomenalne jak dla mnie. Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zdecydowanie najlepszy krem do rak na świecie, wzajemnie !

      Usuń
  5. lubię kremy loccitane, dobrze robi peelingowanie dłoni.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super blog i bardzo ciekawe wpisy wraz ze zdjęciami:)

    Zapraszam do mnie:
    www.kirs-zegarki.blogspot.com

    Dodam również że zajmuję się sprzedażą zegarków i biżuterii.
    www.sklepkirs.na.allegro.pl

    Obserwujemy? ;)
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Również lubię ''Białego jelenia'' : )!
    Zapraszam:
    http://mystersdaria.blogspot.com/
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj, a na pewno się odwdzięcze ; ) .

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nie lubie myc dloni mydlem, bo mam takie dziwne pozniej :) ale peeling wyglada super!

    Kochana co powiesz na wzajemna obserwacje? ja juz :D czekam na rewanz!

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam serdecznie ;)

      No nie wiem jak ty juz jak nie widze Ci w moich obserwatorach, nie ładnie tak pisac!

      Usuń
  9. jejku przepraszam strasznie, kliknelam na obserwuj ale okno zostalo na pasku, a ja przez to ze go nie zamknelam nie "zaobserwowalam Cie" do konca. Jeszcze raz przepraszam!

    OdpowiedzUsuń
  10. dobra kupiłam to dziś! zobaczymy jakie efekty da na moich dłoniach :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeju, 100 zł za krem do rąk to istne szaleństwo. Chociaż gdybym miała z moimi poważny problem, kto wie czy bym nie dała nawet tyle...

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj za każde miłe słowo pojawia się wielki uśmiech na mojej i twojej twarzy, a uśmiech to najpiękniejsza rzecz na świecie <3