środa, 9 kwietnia 2014

my morning routine.

Dzisiaj kolejny luźny post.
Bardzo lubię oglądać na youtube filmiku typu "my morning routine, my night routine itp" nie wiem dlaczego, nie wnoszą one nic ciekawego do mojego życia, chyba po prostu cieszą oko. No bo co każdy człowiek robi rano? U każdego praktycznie poranna rutyna wygląda tak samo.No ale cóż złapałam dzisiaj rano aparat i przez cały poranek fotografowałam po kolei moje czynności ;)






Pierwszą rzeczą jaką rano robię to schodzę do kuchni by nalać sobie kubek gorącej wody do niej wrzucam kilka plasterków cytryny i z tak przygotowanym napojem wracam z powrotem do łóżka. 
Zazwyczaj biorę do ręki swój telefon i ogarniam wszystkie social media(facebook, instagram @convincedd, snapchat @convincedd)





Włosy zawsze myję rano, ponieważ na noc nakładam olej lub oliwkę. Następnie po myciu nakładam maskę, oczyszczam twarz nowością u mnie czyli lekkim peelingiem z biedry za 5 zł, powiem wam że jak narazie jest super, ale większa opinia już niedługo w osobnym poście.



Z racji tego że skończył się mój tonik, twarz przemywam płynem micelarnym również z biedry.
Nakładam krem z Clinique o którym pisałam w tym poście KLIK
i schodzę na dół do kuchni.








Najważniejszy posiłek dnia to śniadanie, szczególnie dla mnie, chociaż miałabym się spóźnić, nie wyjdę z domu jeżeli czegoż nie zjem! Dzisiaj: jogurt naturalny, banan,kiwi, płatki owsiane, otręby pszenne i żytnie.
Oczywiście jak na lenia przystało śniadanie również jem w łóżko 





Śniadanie zjedzone, pora się wziąć za naukę.




Nigdy nie owijam włosów ręcznikiem, używam do tego starej bawełnianej bluzki która nie szarpie włosów i bardzo dobrze wsiąka nadmiar wody.
Zmywam maskę, rozczesuję włosy, nakładam olejek na końcówki by ja zabezpieczyć,

sweterek z zary




Ubieram się, malują bardzo delikatnie, same podstawy: krem BB, puder mineralny, podkreślam rzęsy oraz nakładam "róż" na policzki, używając mojego nowego sposobu do którego wykorzystuje pomadki Baby Lips by maybelline.








I gotowa do wyjścia. Miłego dnia ;)


Bo u mnie nie był miły z powodu pogody ;(


23 komentarze:

  1. zaczytałam się,strasznie fajny post,to o której Ty musisz wstawać aby się wyrobić :D ja mam z tym problem :/
    obserwujemy? jeśli tak zacznij a ja szybciutko się odwdzięczę :) http://witajwmoimiswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj wstaje ok 6,30 ale z racji tego ze jestem maturzystka chodzę do szkoły na 9 albo 10 ;)

      Usuń
  2. u mnie dość podobnie tylko z tym ubieraniem nie jest tak "hop siup" ;-)) no i otręby, płatki jogurt codzienność jak nie na pierwsze to na drugie śniadanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, i do tego przeróżne owoce <3 dobrze ze ja to tak średnio przywiązuje uwagę do mody, mniej problemów ;D

      Usuń
  3. Super post ja również lubię oglądać takie filmiki i posty :))

    OdpowiedzUsuń
  4. noi tak gotowa do wyjścia chciałabym być zawsze;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja to nie wracam do łóżka jak się obudzę, bo pewnie już bym z niego nie wyszła, hahah ;-) a ten peeling z biedry też mam i bardzo lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam ten problem ;) ale to juz taki nawyk ze wszytko robię w lozku ;)

      Usuń
  6. bardzo fajny kubek na pierwszych zdjęciach :) fajny ten luźny post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, moj ulubiony, nigdy sie z nim nie rozstaje ;)

      Usuń
  7. kubek oj tak przecudny, lubie takie kolory :)) hehe zdjecia swietne , fajny aparat szkoda ze publikujesz je takie male i trzeba klikac by powiekszyc :PP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze mi sie zdaje ze duze zdjęcia innym przeszkadzają, od dzisiaj publikuje je większe ;)

      Usuń
  8. uwielbiam takie posty gdzie można podejrzeć czyjeś życie; )

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie dość podobnie, tylko pod nogami kręci się mój synek i muszę cały czas kontrolować co robi, żeby za mocno nie narozrabiał.

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam pytać o której wstajesz, że masz czas nawet na maskę włosową! Przyjemnie czyta się takie wpisy. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam już tak wyuczone ze wstaje pomiędzy 6,30 a 8 rano, do tego przywileje maturzysty ;) maskę nakładam a w międzyczasie robię i jem śniadanko akurat zajmuje mi to ok 20-30 minut ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja wole umyc wloski wieczorem :) nooo i niedlugo sie rok skonczy szkolejny bo maturzysci maja lepiej :) oj stareczasy :) powodzenia na maturce;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia :) Przed maturą mój plan dnia wyglądał podobnie :) Powodzenia!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny post :) nie widziałam jeszcze porannej rutyny w formie post :) te filmiki też oglądam, jestem ciekawska ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja niestety nie mam możliwości rano robić tylu rzeczy :) wstaje przed 5, więc niekiedy nie zdążam nawet śniadanie zjeść

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naszczwsxie jak narazie mi sie nigdy nigdzie nie spieszy ;) wole wcześniej położyć sie spać i wcześniej wstać :)

      Usuń

Pamiętaj za każde miłe słowo pojawia się wielki uśmiech na mojej i twojej twarzy, a uśmiech to najpiękniejsza rzecz na świecie <3