piątek, 4 kwietnia 2014

Buty idealne na wiosnę to oczywiście trampki! Białe i czarne conversy ma co druga osoba, więc szukałam czegoś innego ale w stonowanym odcieniu żebym mogła je zakładać do wszystkiego i tak padło na butelkową zieleń.Ja swoje oryginalne conversy dorwałam w USA uwaga uwaga- za 20$! (czyli coś około 70-80zł) a dlaczego ? 
Po pierwsze wszytki oryginalne rzeczy za oceanem są około 30% tańsze niż w Polsce.
Po drugie mam bardzo małą stopę (r. 35) więc załapałam się na rozmiarówkę dziecięcą(która jak wiadomo zawsze bywa tańsza).
Pomimo tego ogromnego plusu tańszych butów jest tez ogromny minus, znajdźcie idealne szpilki w rozmiarze 35......
Zapraszam do oglądania zdjęć ;)





DWIE INNE SKARPETKI- normalka, ważne że w tym samym kolorze













20 komentarzy:

  1. idealny kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne te buty :)
    soelliee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne! ja na codzień śmigam w sneakersach :) pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bym mogła chodzić w trampkach cały rok ;) podoba mi się kolor Twoich :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tymi skarpetkami mnie rozbawiłaś. Co do conversów to popieram - mi także znudziły się ciągle widziane czarne, czy białe - chociaż to klasyk. Myślałam nad szarymi, czy czerwonymi.. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja swoje biale wysokie dorwalam w uk za 140 zl :) takze nie tylko w usa jest tanio, a bedac w norwegi bylam w szoku conversy po 100 euro ponad 400 zl tam to dopiero jest chociaz inne zarobki.
      ps. znowu wybierasz sie do usa? do rodzinki tam jezdzisz i u nich nocujesz?

      Usuń
    2. Niestety jeszcze nie miałam przyjemności robienia zakupów w UK. (Ale mam nadzieje podczas wakacji sie ro zmieni) No wlasnie czasami trzeba tez popatrzeć na zarobki danego kraju a dopiero potem na ceny produktów ;)
      Tak wybieram sie, mam tam najwspanialszego dziadka na świecie ;)

      Usuń
    3. ah jak masz dziadka to super tylko pozazdroscic bo masz u kogo przencowac, mi ciezko by bylo do usa za daleko zeby nocowac w hotelu/hostelu z Uk inna sprawa jak dobrze trafisz hostel mozna znalezc i za 50 zl albo mniej :)

      Usuń
    4. Tez się bardzo cieszę z tego powodu ;) jeżeli chodzi o UK to tam rownież jadę do kogoś wiec za nocleg nie bede płacić( ale oczywiście żebym nie wyszła na jakas pazerną, gościnność bedzie wynagrodzona z mojej strony), wlasnie jezlei człowiek jest sprytny i dobrze poszuka to spokojnie znajdzie tani bilet (w tym musze przyznać jestem specjalistka) oraz miejsce noclegowe ;) trzymam kciuk aby i twoje marzenia sie spełniały ;)

      Usuń
  6. ja tam wolę adidaski, ale conversy też spoko :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam żółte conversy krótkie i długie czarne :)
    http://simplecurls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę, ja mam rozmiar 37,5 jeśli chodzi o Conversy :D Więc nie mieszczę się w dziecięcej rozmiarówce :( Ale mam w domu 3 pary! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. super wygladasz ;))

    Pozdrawiam cieplutko!
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny żakiecik :)

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj za każde miłe słowo pojawia się wielki uśmiech na mojej i twojej twarzy, a uśmiech to najpiękniejsza rzecz na świecie <3