czwartek, 2 października 2014

Estee Lauder Pure Color Envy Lipstick - 220 Powerful

Pewnie już większość z was odkryła mój słaby punkt jakim są pomadki, te małe pudełeczka na widok których głupieje i jestem w stanie wydać swój ostatni grosz, poświęcić się nawet do takiego stopnia że mogę nie jeść przez tydzień. Spokojnie te czasy minęły, mieszkając w Ameryce mam ten zaszczyt że praktycznie każdy kosmetyk jest tańszy niż w pl i w stosunku do zarobków kosztują one grosze ----> przykład w PL tygodniowo zarabiasz 500zł, szkoda Ci wydać 130zł na pomadkę, tutaj tygodniowo zarabiasz 500$ i nie jest Ci szkoda wydać 30$ na pomadkę.
Także mogliście już przeczytać moje tłumaczenie na temat tego dlaczego przynajmniej raz w tygodniu przebywa do mnie nowy kosmetyk, więc teraz możemy przejść do konkretów.

Do mojej kolekcji jakiś czas temu trafiła pomadka z najnowszej kolekcji Estee Lauder z serii o nazwie Pure Color Envy, ma ona za zadanie nawilżać i utrzymywać piękny i wyrazisty kolor na naszych ustach przez 6h, jak sprawdziła się u mnie ?


Kolor jaki posiadam to numerek 220 o nazwie Powerful, wyrazisty ale nie neonowy róż, idealnie pasuje do dziennego jak i wieczorowego makijażu, pigmentacja na wysokim poziomie, jedna warstwa kryje usta bez żadnych prześwitów. Jest w ogóle niewyczuwalna na ustach (co w moim przypadku jest wielkim plusem) i dodatkowo przez cały okres kiedy znajduje się na ustach czuje że są mocno nawilżone. Nie podkreśla suchych skórek, nie rozmazuje się, minusy niezauważone.



Przepraszam za czerwoną brodę, niestety podkład nie zakrył dokładnie uczulenia które mączy mnie od kilku dni .





Trzymając pomadkę w dłoniach czuć od razu że jest to produkt luksusowy, jest bardzo ciężka w porównaniu do pomadek z drogerii a nawet cięższa od pomadek MAC, zamykana na magnes więc możemy czuć się bezpiecznie trzymając ja w torebce luzem.


A tutaj test po 5h, jadłam, piłam, leciutko się wytarła ale efekt jest niemalże identyczny jak początkowo.


A jaka była wasza ulubiona pomadka w wrześniu ?

26 komentarzy:

  1. śliczny kolor!

    ___________
    a u mnie?
    fashion na jesień!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiadomo, Estee Lauder to półka poziomu Maca i inne. Równiez slyszalam, że te szminki przebijają Maca. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przebijają i to grubo, mam 4 z maca i żadna nie dorównuje tej jednej ;)

      Usuń
  3. Jako ze mieszkasz w USA polecam ci rozejrzeć się za pomadkami firmy NYX albo LA GIRL. Sa fenomenalne podobne niektore wersje do mac np nyx butter lipstick i kosztuja grosze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam dwie pomadki z NYX jedna jest totalną porażką,rozprowadza sie okropnie i zostawia okropne grudki na ustach;< a nyx butter lipstick w kolorze creme brulee uwielbiam ! jak dla mnie groszowe a również dobre pomadki są z firmy wet n wild ;)

      Usuń
  4. Zywnosc i przestepczosc to chyba moje jedyne minusy zycia w tym kraju. Staram sie jesc zdrowo ale to ze z dzieckiem czasem strach pojechac do marketu czy w domu zostawic nawet starszaka z 12 lat to jest dopiero. Choc uwielbiam ta wielokulturowosc. Pozdrawiam V

    OdpowiedzUsuń
  5. Daria jak ty to robisz że t a k szybko poznałaś nowe koleżanki w stanach? Czy to przez social media czy mieszkacie niedaleko? Podziwiam Cię jesteś taka otwarta na ludzi :))) ja bym się chyba bała.
    PS. Wracasz w tym roku lub następnym do Polski czy na razie nie? Myślisz o studiach tutaj? Zazdroszczę i kibicuje super ze znów prowadzisz bloga :)))))) o jeszcze jedno prawko zdawalas tu w USA czy w Polsce i wymienić musiałaś czy jeździsz na polskim? Wiele ciekawych rzeczy można się dowiedzieć od kogoś kto tam żyje jak ty :) sorki za tyle pytań

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z moimi znajomymi to długa historia w sumie wszytko wzieło się od Sary i internetu, nauczyłam się jeszcze w polsce gdy zaczynałam swoją przygode z fotografią,nie wstydzić się i tak jakby nauczyłam się podejścia do ludzi, staram sie traktować każdego tak jakbym ja chciała być traktowana, Ameryka i nowi znajomi również bardzo mnie zmienili i moim zdaniem na dobre;)
      Zostaje narazie, na reszte pytań odpowiem na emial - dariapaluch95@gmail.com

      Usuń
    2. Własnie wrócisz w tym roku? Znaczy może następnym 2015? Sesja z tobą to moje niespełnione marzenie.... :(((((

      Usuń
    3. zależy jak potoczą się spawy biznesowe ;)

      Usuń
    4. W takim razie życzę aby potoczyły się jak najlepiej i byś dostała to o czym marzysz to może odwiedzisz na trochę pl :)

      Usuń
  6. Moim hitem wrzesnia byla szminka MAC velvet teddy - matowa i spirit- ta juz satynowe wykonczenie blyszczaca. Velvet teddy oszalalam za nim idealny na jesien braz jasny taki jak miala Kylie Jenner kojarzysz? to moj hit wrzesnia i zapewne w pazdzierniku dalej sie utrzyma na wysokim miejscu:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musiałam sprawdzić w internecie bo niestety żadnej z tych pomadek nie kojarzę, ale velvet teddy od razu mi się spodobała, chyba będę na nią polować, Dzieki za inspiracje ;*

      Usuń
    2. Sprawdź na insta pod hashtagiem #velvetteddylipstick

      Usuń
  7. Excellent post. I was checking continuously
    this blog and I am impressed! Extremely useful information particularly the last part :
    ) I care for such information much. I was looking for this particular info for
    a long time. Thank you and good luck.

    my website: involves foods

    OdpowiedzUsuń
  8. Hey there would you mind sharing which blog platform you're working with?

    I'm going to start my own blog soon but I'm having
    a difficult time deciding between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and
    Drupal. The reason I ask is because your design seems different then most blogs
    and I'm looking for something unique.
    P.S My apologies for being off-topic but I had to ask!


    Also visit my web page: low carb

    OdpowiedzUsuń
  9. I know this site provides quality based content and additional data, is there any other web site which provides
    such things in quality?

    my website lose body

    OdpowiedzUsuń
  10. My brother recommended I would possibly like this website.
    He used to be totally right. This post actually made my day.
    You cann't believe just how so much time I had spent for this
    info! Thank you!

    Feel free to surf to my webpage - weight reduction diet

    OdpowiedzUsuń
  11. Thanks in support of sharing such a good thought, paragraph is nice, thats why i have read it fully

    Also visit my web site: weight reduction diet

    OdpowiedzUsuń
  12. I know this web site presents quality based articles or reviews and other stuff,
    is there any other site which provides such information in quality?


    Here is my website - body building

    OdpowiedzUsuń
  13. Link exchange is nothing else however it is simply placing the other person's blog link on your page
    at suitable place and other person will also do similar in favor of you.


    Here is my web page; maximum fat loss

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi, yes this article is really pleasant and I have learned lot of things from
    it on the topic of blogging. thanks.

    Visit my web blog; especially processed foods

    OdpowiedzUsuń
  15. obviously like your web site however you need to test the spelling on several of your posts.
    Several of them are rife with spelling issues and I to find it very bothersome to inform
    the reality on the other hand I'll surely come back again.

    My webpage - involves foods

    OdpowiedzUsuń
  16. May I just say what a comfort to find somebody who genuinely knows what
    they are discussing on the web. You definitely
    understand how to bring an issue to light and make it important.
    More people really need to check this out and understand
    this side of the story. I was surprised that you aren't more popular since you definitely possess the gift.


    my web site: loss food

    OdpowiedzUsuń
  17. Thanks for finally talking about > "Estee Lauder Pure Color Envy Lipstick - 220 Powerful" < Liked it!

    My page; raw dog food

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj za każde miłe słowo pojawia się wielki uśmiech na mojej i twojej twarzy, a uśmiech to najpiękniejsza rzecz na świecie <3