piątek, 10 października 2014

Czy w Ameryce jest tak samo jak na filmach? Homecoming

Kto mnie bacznie śledzi na instagramie mógł już zobaczyć zdjęcia z sobotniej "imprezy" zwanej homecoming. Na początku chciałabym wyjaśnić co to w ogóle jest i o co w tym chodzi, dodam tylko że ja nie chodziłam nigdy do high school, na impreze zostałam zaproszona przez moją przyjaciółkę Gabi jako jej date/ osobę towarzyszącą, całe zamiesznie jakie wokoło  tego sie odbywa wiem własnie od niej oraz od dwóch moich innych przyjaciółek które chodzą do innego high school, więc to co sie odbywa u nich w szkołach nie oznacza też że występuje w każdej szkole na terenia USA, tutaj każda szkoła ma swoje prawa.

Homecoming jest to coroczny bal (coś na wzór naszej studniówki, tylko bez jedzenia hehe) odbywa się przeważnie pod koniec września lub na początku pażdziernika, nie wiem dokładnie o co w tym chodzi, ale podobno jest to pożegnanie absolwentów lub osób które sie wyprowadziły.

W szkołach moich przyjaciółek ogólne przygotowania zaczynają sie już tydzień przed, czyli odbywają się tematyczne dni tygodnia np. jednego dnia wszyscy przychodzą w piżamach, drugiego w kolorach szkoły itp. organizowane są również mecze footballowe oraz dla zabawy mecz w podczas którego chłopcy przebieraja sie za cheerleaderki, a w grze uczestniczą dziewczyny.

Sama zabawa wygląda tak jak nasze szkolne dyskoteki czyli dj na sali gimnastycznej, tylko że dziewczyny i chłopcy są o wiele bardziej wystrojeni.  Do tego zostaje wybierany król i królowa homecoming oraz są organizowane różne taneczne zabawy (jedna w której poległam cos trzeba bylo noge w lewo ciało w prawo podskoczyć i zatanczyc salse) uwierzcie każdy to tańczył bez wyjątku, dosłownie jak w high school musical (na pewno oglądaliście ten film!!)

Z takich ciekawostek jeszcze - byłam świadkiem jak chłopak podczas meczu wyszedł na środek boiska i poprosił dziewczynę czy zostanie jego randką na homecoming. Wszyscy bili brawa a ja stałam jak słup soli bo myślałam że takie rzeczy dzieją się tylko na filmach.


Mały sekret ? Udało mi się przetańczyć kilka piosenek z najprzystojniejszym footballistą w szkole, szczęściara ze mnie !
Właśnie jeżeli chodzi o taniec, tam bawi się każdy kto przyszedł, mało możecie zobaczyć osób siedzących na ławkach. Chłopcy nie boją się podejść do dziewczyny i każdy tańczy tak jak chce, . Szczerze bawiłam się naprawdę dobrze! (napisałabym że nawet lepiej niż pod wpływem alkoholu ale zaraz znajdzie się osoba "nie umiesz bawić sie bez alkoholu kim ty jestes pff",  a jak widzicie umiem i to bardzo dobrze.

Słyszeliście o homecoming ? Jakie są wasze wrażenia po przeczytaniu tego wpisu ?
Co powiecie na następny wpis na temat typowej amerykańskiej domówki ?


Teraz trochę na temat mojego wyglądu, postanowiłam jak zwykle na klasę, mała czarna która idealnie podbijała kolor moich włosów, klasyczne czarne szpilki, czerwone paznokcie i usta oraz delikatny makijaż oka, jak wam się podobam ?
Powiem wam szczerze że bardzo bardzo się wyróżniałam ;)













27 komentarzy:

  1. To jest świetne! Szkoda, że u nas nie ma czegoś takiego. :( Ty i Gabi wyglądałyście obłędnie. Masz śliczne włosy i wyglądałaś ślicznie. Zazdroszczę tego tańca z tym chłopakiem. I pisz więcej takich postów! :)
    http://saadejekk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny stan Twoich włosów. Zdecydowanie lepiej niż X tygodni temu. Na objętości także zyskały. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super jest takie coś :) ślicznie wygladalas ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Klasa jest właśnie umieć bawić się bez alkoholu. . Nie sztuka jest się napić i potem bawić ale zrozumieją to osoby starsze niż gimbaza czy ogólniak ;) fajnie się czytało czekam na więcej i jakie masz super wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem z osób które unikają alkoholu, naprawdę potrafię dobrze się bawić bez i dlatego często robię za kierowcę ;)

      Usuń
    2. To tak jak ja i super mi z tym :)

      Usuń
  5. Pięknie wygladalas ale Gabi to dopiero slicznotka czy ona jest polka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. owszem gabi jest mega śliczna, tak jest polką chociaż zdecydowanie nie posiada typowej słowiańskiej urody ;)

      Usuń
    2. Jeszcze napisz ze jest cherlederka to moje serce skrajnie całkiem :D

      Usuń
    3. Rozmawiacie po amerykańsku czy po polsku?

      Usuń
    4. nie jest ;) polamerikano czyli czasami po polsku czasami po angielsku, przeplatamy w polskie zdania angielskie słowa. Tutaj jest to normalne gdy na co dzień używasz cały czas angielskiego i zaczynasz rozmawiać po polsku, nie kontrolujesz tego kiedy wtrącasz angielskie słowa.

      Usuń
  6. Ale masz piękne włosy jak to zrobilas ze tak szybko urosły wygladaja jak dopinka. ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rosną bardzo powolutku, po prostu nigdy ich nie zapuszczałam. Co do pielęgnacji, przestałam farbować/rozjaśniać, używać suszarki/prostownicy czasami używam lokówki ale oczywiście tylko z sprejem ochronnym. Dużo odżywek masek ale na pewno napiszę o tym post ;)

      Usuń
  7. Chce twoje włosy! Dalej używasz olejku rycynowego, ? Uważasz ze pomogl ci? Czekam na ten post o włosach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie używam od 5 miesięcy, po prostu o nim zapomniałam ;) owszem w pl widziałam wielką różnicę

      Usuń
  8. I czym tu wogule się jarać? Wiadomo ze USA jest we wszystkim najlepsze. Ale po co od razu sie chwalić na blogu. Nie ty jedna tam bylas a i tak tylko ty sie tym jarasz. Pozdro leszcze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. usa nie jest we wszystkim najlepsze
      jest na 15 jesli chodzi o ludzi umiejacycz czytac I pisac, 49 jesli chodzi o dlugosc zycia ludzi, 35 w matematyce, itd.. poczytaj sobie na internecine. jesli chodzi o "chwalenie sie na blogu" to jestes w bledzie. Daria sie nie probuje chwalic tylko opisuje swoje doswiadczenia dla osub ktore nie maja mozliwosci doswiadczenia tego na wlasnej skorze a sa ciekawi. przestan hejtowac a opinie zostaw dla siebie, i zanim cos powiesz pomysl.
      haters gonna hate, potatos gonna potate!

      Usuń
  9. PO PIERWSZE : W OGÓLE. Po drugie po takim wstępie W OGÓLE "leszczu" nie powinnam Ci odpisywać. Po trzecie nie dla takich osób jak ty jest kierowany ten blog, poczytaj sobie komentarze wyżej dużo czytelników jest zainteresowanych życiem w usa ponieważ nigdy go nie doświadczyli i raczej nie doświadczą. Jaram sie tym bo od tego jest życie, czerpie z niego radość zamiast "leszczu" siedzieć na kanapie i narzekać na to co ktoś napisał w internecie, zrób coś ze swoim może wtedy lepiej się poczujesz. PS: przyleć do USA i wtedy zobaczysz że jednak ma swoje wady ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Och. Normalnie popelnie samobójstwo bo mnie tak zjechalas

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny wpis, jednak strasznie rozpraszają czytanie polskie znaki, które mają inną czcionkę :< mogłabyś to jakoś zmienić? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Co to za sukienka? Z jakiego sklepu?

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak Ci włosy urosły ♥♥♥ jeeeju jakie zazdro takie zdrowe!

    OdpowiedzUsuń
  14. Hello there! I could have sworn I've been to this blog before
    but after checking through some of the post I realized it's new to me.

    Nonetheless, I'm definitely delighted I found it and I'll be bookmarking
    and checking back frequently!

    Feel free to surf to my site easiest way to lose weight

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj za każde miłe słowo pojawia się wielki uśmiech na mojej i twojej twarzy, a uśmiech to najpiękniejsza rzecz na świecie <3