niedziela, 9 marca 2014

Ulubieńcy lutego

Luty minął tak szybko że dopiero po tygodniu marca zorientowałam sie o tym ;o Przeraża mnie fakt że tak szybko leci ten czas, juz za miesiac oficjalnie nie będę uczennica, będę musiała podjąć najważniejszy wybory w swoim życiu, no ale nie o tym dzisiaj !

Pierwszym ulubieńcem jest masło do ciała od Victorias Secret z lini VS Fantasias.
To którym zachwycam sie ogromnie jest o zapachu Love Spell - kwiat wiśni z brzoskwinią.Nigdy ale to nigdy w życiu nie spotkałam sie z tak wyjątkowym i na dodatek pięknym zapachem! Masełko jest bardzo zbite i treściwe a do tego bardzo wydajne. Rozprowadzania go po ciele to sama przyjemność, wchłania sie troszeczkę dłużej od tradycyjnego balsamu ale skóra po nim jest bardzo nawilżona i przyjemnie mięciutka w dotyku! 
Cena w Polsce jest po prostu z kosmosu, ponieważ za 200g zapłacimy 59zl a za ten sam kosmety po drugiej stronie oceanu zapłacimy ok 13$ 
Pomimo tego polecam polecam polecam ! 



 Do kompletu używam mgiełki o tym samym zapachu(oczarował mnie tak bardzo że rownież skusiłam się na perfumy) Cała linia Fantasias oczarowała mnie pięknymi zapachami że skusilam sie na kupno aż 6 mgiełek o rożnych wariantach zapachowy (niestety po"masz tak dużo daj mi jedną" zostały mi juz 2)
Co moge powiedzieć ogólnie o produkcie ? Jestem zachwycona! Psikam się rano przed wyjściem do szkoły a po 6 godzinach zapach dalej jest wyczuwalny, niestety cena w pl to rownież 59 zł za 250ml 


Aussie, 3 Minute Miracle Reconstructor, Deep Conditioner 

Ta 3 minutowa maseczka jest po prostu zbawieniem dla moich włosów, włosy są po niej sypkie i pięknie sie rozczesują, nadaje im blasku i sprawia że sie nie pusza. Zauważyłam też ze po użyciu tej odżywki, loki ktore robię za pomocą lokówki wyglądają o wiele lepiej, sa pełne blasku i po wyjściu na dwór nie puszą się. Do tego ma przepiękny zapach, mieszanka kokosa z mlekiem ;o
Ja posiadam filetowa butelkę która jest dostępna w Ameryce i kosztuje ok 4$ w Polsce dostaniecie ten sam produkt w białej butelce,kosztuje coś ok. 20 zł ale zauważyłam częste promocje w Rosmanie na firmę Aussie.


Na codzień przeważnie używam kremu BB, ale z racji tego ze luty należał do miesiąca imprez, zdecydowanie potrzebowałam czegos "mocniejszego i trwalszego". Moim zdaniem jest to średnie krycie, nie za mocne i zdecydowanie nie za lekkie.Na twarzy wygląda bardzo naturalnie, nie nadaje efektu maski, a szeroka gamma kolorystyczna pozwala idealnie dobrać odcień podkładu do cery. Utrzymuje się spokojnie do 6 godzin (wiecej nie tesowałam). Co jest dla mnie bardzo ważne - nie zapycha ! Cena ok 11$ 



No i gadżet ! Po powrocie ze szkoły zanim jeszcze ściągnę kurtkę, od razu kieruje sie do kuchni żeby nastawić wodę na herbatę, takie moje małe uzależnienie. Kubek utrzymuje zimno oraz ciepło przez okres około 4h do tego w zestawie dostajemy plastikowa słomke z zabezpieczeniem przed wypadaniem. 



Jak juz jestesmy w temacie herbatki to serdecznie polecam wam tą dostępna w lidlu za cenę 5.99zł. Smakuje i pachnie genialnie ! 

23 komentarze:

  1. Kupię tą herbatkę jak tylko będę w Lidlu! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Daria ! z chęcią kliknę w tą reklamę ale nie mam pojęcia gdzie ona jest , nie wiem czy tylko ja jej nie widzę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu w tym poście jest screen pokazujący gdzie znajduje sie reklama - http://convinceddd.blogspot.com/2014/03/reklamy-pff-sprzedana.html ale jeżeli masz włączona funkcje addblocked mogą Ci sie nie wyświetlać reklamy na stronach ;)

      Usuń
    2. aaaaa ok ! wszystko jasne :)

      Usuń
  3. dziękuję kochana za odwiedziny i komentarze - na poczatku pisania bloga to bardzo motywuje; ) przy okazji - skad jest ten kubek? wyglada super i wydaje sie byc bardzo przydatnym gadzetem, chetnie bym sobie taki sprawila: ) pozdrawiam i z checia dodaje do obserwowanych: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rownież sama dopiero zaczynam ! Moj blog to jak narazie totalna rozsypka w porównaniu do twojego ! Jest przepięknie i bardzo przejrzyscie zrobiony az zazdroszczę ! Moj został zakupiony w targeci w Chicago ale widziałam podobne na Allegro ;)

      Usuń
  4. hmm tzn chetnie dodalabym do obserwowanych gdybym wiedziala gdzie to zrobic: P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety mam połączonego bloga z Google+ i jedyne co możesz zrobic do dodac mnie do kręgów , ta funkcja znajduje sie po prawej stronie ;) musze jakoś cos wykombinowac zeby pojawiła sie funkcja "dodaj do obserwowanych" ;)

      Usuń
    2. http://moniusza.blogspot.com/9 marca 2014 12:22

      ja nie mam google + wiec nie bardzo wiem jak Ci pomoc, ale musi byc na to sposob ; )

      Usuń
    3. ale pewnie powinnas to miec gdzies w gadzetach: )

      Usuń
    4. no prawie bylam pierwsza obserwujaca : P ps- bede bardzo wdzieczna za to samo ; ))

      Usuń
  5. uwielbiam herbaty :) jak będę w lidlu to się na tą skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Warto, dosłownie smakuje jak lody truskawkowe !

      Usuń
  6. mial byc post o WLOSACH :(((((((((((((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam i powtarzałam że pod koniec następnego tygodnia ;)

      Usuń
  7. Te odżywki z Aussie kuszą mnie od dłuższego czasu:) Ale zawsze jak jest na nie promocja to akurat mam solidne zapasy w domu - więc niestety...:)
    A kubek:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz sie podzielić tymi zapasami a sobie kupić nowa aussie hahaha ;)))

      Usuń
  8. Tą maseczkę do włosów bardzo lubię :)

    Tak jak obiecałam na instagramie wpadłam zobaczyć :P Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmm... ten True Match w takim nietypowym opakowaniu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Amerykańska wersja bez pompki, ale produkt identyczny ;)

      Usuń

Pamiętaj za każde miłe słowo pojawia się wielki uśmiech na mojej i twojej twarzy, a uśmiech to najpiękniejsza rzecz na świecie <3