czwartek, 18 września 2014

Post informacyjny

Welcome back. Nawet nie wiecie jak za tym tęskniłam, pomimo tego że dalej nie zakupiłam aparatu (którego brak, był przyczyną zawiesznia bloga) to i tak wróciłam, powiam wam szczerze że tęskniłam, testowałam dużo nowych kosmetyków, zwiedziłam kilka wspaniałych miejsc.Strasznie mi brakowało tego że nie mogę się z tym z wami podzielić, ale już jestem, nie wiem czy systematycznie ale jestem.
Na samym wstępie chciałabym ustalić małą zasadę, nie akceptuje żadnych komentarz dotyczacych mojego życia prywatnego (głównie pytania o moją wize, zielona karte, obywatelstwo itp) z tym zapraszam na e-mail.

Jak widzicie blog sie troszeczkę zmienił, mam swoją własną domenę a z convinceddd zabrałam jedno "d", i tak pochwalę się wam, wszystko zrobiłam sama, nie wygląda to tak perfekcyjnie jakbym chciała, ale małymi kroczkami do tego dojdę.

Co u mnie ?
Przeprowadziłam się,pracuje, ćwiczę, spędzam miło czas z znajomymi, otwieram hurtownie soku z pigwy (więcej inf. w następnym poście).

Dla zabicia nudy dodaję kilka zdjęć z ostatnich tygodni.

Do następnego. D.


























Kto zgadnie czyj to dom ?






6 komentarzy:

  1. Fajnie, że znowu powróciłaś. Oby na stałe. Ruszaj z kopyta i działaj. Nowy aparat by się przydał od razu milion pomysłów na dobre wpisy. Powodzenia. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kevina, oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zamiast ciągle marszczyć czoło, po prostu zrób sobie grzywkę

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj za każde miłe słowo pojawia się wielki uśmiech na mojej i twojej twarzy, a uśmiech to najpiękniejsza rzecz na świecie <3